HTML

CubeHeaven

Játékok tesztjeit írjuk le illetve friss hírekkel szolgálunk a játékipar fejlesztéseit illetően.

Friss topikok

Assasin's Creed Brotherhood TESZT!

buzusapro 2010.12.07. 15:35

 Assassin’s Creed Brotherhood TESZT by:EVeN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem elég rég volt már, hogy írtam valamit is ezen az oldalon, de sebaj. Ismét egy AC résszel érkeztem hozzátok mégpedig a legújabbal és meg kell, hogy mondjam baromi jó lett! A történettel nem szeretnék túl sokat foglalkozni, de azért röviden leírom.

 

 

A történet pontosan onnan folytatódik ahol az előző rész lezárult. Desmondék (mivel más hely nem maradt) beköltöztek a villa pincéjébe ami a jelenben egy hatalmas turista látványosság. Itt összerakták az „animus-t” és visszamentek (ismét) Ezio emlékeibe. És igen az elején MEGHAL Ezio nagybátyja Mario! NEM, NEM CSAK ÚGYTŰNIK MINTHA MEGHALNA, NEM TÉNYLEG MEGHAL!  Később hősünk Rómába utazik ahol hamar felbolygatja az újkori nagyváros életét és eközben harcol a Borgiák ellen akik már egyre többen vannak (Cesare Borgia, Rodrigo Borgia, Juan Borgia stb.). Megismerkedtünk az idő során újabb figurákkal is, akiknek nagy szerepük van a történetben. Machiavelli például hű segítőnk lesz, Caterina Sforza is szerepel a játékban, nagy szerepe van az események felkavarásában neki is, őmiatta kezdett el Ezio assassin hadsereget felépíteni. Nagy örömömre Leonardo da Vinci újra felbukkan a játék során. Régi barátunk Bartolomeo is ad nekünk egy-két küldetést. La Volpe is segítségünkre van, majd a testvérünket Claudiát is felavatják assassinnek. Majd a végén Rodrigo-t megmérgezik, nem más mint Cesare. Őt meg elkapják, mégis a végén nekünk kell megölnünk, miközben egy várat ostromol. Az egész játéknak a vége szerintem a legkegyetlenebb. Miután visszatértünk a jelenbe és megtaláltuk az AoE-t (Apple of Eden), az irányítás alá vonja Desmondot, aki pedig végez a szerencsétlen akkor leblokkolt Lucyvel…

 

Nekem nagyon tetszett a játék, hiszen újabb fegyverek, kombók, és killstreak is megjelenik.:)

Fegyverek közül a nyílpuska megjelenése váltott ki bennem nagy örömet, viszont az AC2-ben a pisztolyjal való lövés nagyon hosszadalmas és kevésbé hatékony volt. Itt viszont a pisztolynak leredukálták a feltöltési idejét, így jóval gyorsabban lehet vele célzott lövést leadni. Megjelentek új közelharci fegyverek: kardok, tőrök. Viszont vannak olyan fegyverek, térképek, festmények, amiket csak úgy tudsz megszerezni, hogy végigvitted azt az adott Shop Questet, ami mindig különböző tárgyak megszerzéséből áll. A killstreak nagy ötlet volt az alkotóktól, hiszen így egyszerre akár több embert is a pokolra tudunk küldeni. A játékidő (elvileg) 15 óra… Na most, aki 15 óra alatt végig tudja vinni ezt a játékot, úgy hogy minden mellékküldetést és minden sequenciát 100%-ra tud teljesíteni, annak megeszem a kalapját! A harcok is jóval nehezebbek lettek, mint a 2-ben. Bár ez is abban nyilvánul meg, hogy az életed hamar lecsökken, de egy élettel még mindig baromi nehéz meghalni. Továbbra is lehet featherseket gyűjteni, de ezenkívül még úgynevezett Borgia zászlókat is lehet keresgélni. Az animus-ban ezen kívül lehet virtuális tréningeket végezni, tehát gyakorolni különböző ölés fajtákat, de ha arra van kedved lehet csak simán öldökölni is. Ki lehet szállni az animusból így Desmonddal tudsz a jelenben futkározni és elveszett dolgokat keresgélni.

 

 

 

Mindezek után legalább 2 vagy inkább 3 órát is el tudtam azzal tölteni, hogy a történet folytatása helyett inkább az assassinokat menedzseltem. Azok fejlesztgetése és használata harc közben nagyon élvezetessé tette a játékot, velük még a kedves női segítőket sem kellett használnom hanem csak benyomtam egy Arrow Stormot (nyílzápor) és elintéztem vele mindenkit, aki csak az utamban állt. Ezeket az assassinokat akkor tudjuk befogadni, ha leromboltunk egy úgynevezett Borgia tornyot, minden torony után egy darab assassinnel bővülhet a csapatunk. Őket el tudjuk küldeni küldetésekre, ahol vagy sikerrel járnak, amivel  pénzt és tapasztalati pontot gyűjtenek, hanem meg is tudnak halni egy küldetés közben, ami elég idegesítő tud lenni, főleg ha azaz adott katona már nagyobb szinten állt. Visszatérve a Borgia tornyokhoz, azok nem csak a társak felvételéhez jók, hanem minden toronynak megvan egy adott hatósugara amin belül lerombolt épületek találhatók. Ezeket az épületeket akkor tudtad visszaállítani eredeti formájukra, ha előbb megölted az úgynevezett Borgia kapitányt és leromboltad a tornyot. Ha a kapitány túl gyors volt és elfutott előled mielőtt megölnéd, akkor egy pár percen belül visszajön, de addig is nem sikerült megölnöd így a tornyot sem tudod lerombolni. A torony lerombolása teljesen megtisztítja azt az adott térséget, eltűnnek a hajléktalanok, helyette festők, árusok tűnnek fel.

 

Viszont, hogy egy kis negatívumot is mondjak néha baromira szaggatott ami ha még csak egy fél másodperc lenne oké, de volt mikor 1-2 másodperc is megvolt. Voltak pillanatok amikor azt hittem GTA 4-ezek, az szaggatott így csak idegesítőbben. Meg azért bármilyen jó is lett, meglátszik, hogy Ubisoft bácsi 1 év alatt „dobta” össze, mert vannak benne elég nagy textúra hibák, például mikor hívod a lovat, akkor a ló átfut félig rajtad és a fél tested benne van abban a szerencsétlen lóban. Ezenkívül van még olyan, hogy félig benne állsz a padban. Na meg a mesterséges intelligencia, amikor áll fent a jóember a toronyban és sétál neki a falnak, az azért elég „Mesterlövészes” hangulatot keltett bennem. Ami viszont engem eszméletlenül idegesít azaz új half vagy full szinkronizációs küldetések. Ugyanis (majdnem) minden küldetésnél van egy megtiltott dolog, amit nem csinálhatsz meg,(pl.: Nem úszhatsz, nem szabad hogy észre vegyenek…) vagy ha mégis megteszed akkor nem lehet full(azaz 100%) hanem csak half(azaz 50%)-os a szinkronizációd. Így nem vitted végig a játékot míg minden küldetés full nem lesz.

 

 

És akkor a várva várt értékelés:

 

Ami jó volt benne:                                                        Ami nem igazán volt jó:

 

-Nagyon érdekes és összetett történet                        -… ami kissé rövid

 

-Tükrözi a XVI. Századbeli Rómát                     -Néha kicsit egyhangú küldetések

 

-Nagyon szép, és jó grafika                                   -…ami néhol hiányos és bugos

 

-Olasz beszólások, vicces jelenetek                          -Nehézkes meghalás

 

-Valós helyszínek, és valós emberek                 -Idegesítő(full, half) szinkronizáció

 

 

 

 

                                     SZERINTÜNK: 94%

Single player :

 

Multi player:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cube-heaven.blog.hu/api/trackback/id/tr92499728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása