HTML

CubeHeaven

Játékok tesztjeit írjuk le illetve friss hírekkel szolgálunk a játékipar fejlesztéseit illetően.

Friss topikok

Halo: Reach TESZT

buzusapro 2010.09.13. 18:47

 Újabb tesztalanyt üdvözölhetek ő pedig a Halo: Reach lesz. Sajnos a Reach az utolsó része a Halo-nak amely a Bungie csapatának keze alól került ki. Kár, hogy ez az utolsó hisz nekem nagyon bejöttek az eddigi Halo részek is tehát nekem túl sok bajom nem volt velük. Ha jól megnézzük közel 10 év munkássága van a sorozatban. Hát csak gratulálni tudok, a játék maga nagyon lekötött, na de most végtére is lássuk csak mit kaptunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A játéknak a végkifejlettjét már a játék elején tudhatjuk, mégis valahogy olyan akciódús és szép játékról beszélünk, hogy a játékélmény és a játék hangulata elgyűri ezt a "hibát" amit talán hibának se lehetne nevezni. A történet pedig fantasztikus.


2552 augusztusában járunk a Halo: Wars utáni időkben és az első Halo előtt. és hamarosan kezdjük is a játékot. A játéknak egy SPARTAN-B312-es felszerelésben indulunk neki a REACH bolygón.A REACH bolygó egy kiképző helyszín ahol ODST és Spartan alakulatok kiképzését tartják.A bolygó életközösségéhez tartoznak az ottani telepesek akik Kelet-Európából származnak és városokat hoznak létre mint például Ezhtergom vagy New Alexandria. A történet maga arról szól, hogy a Covenant-ok megtámadják a REACH bolygót és egy óriási invázióval hajtják ezt végre. Az emberiség pedig hiába áll ellent, a story szomorkásan ér majd véget. A sok ilyesfajta játék közül talán ki is lehetne emelni a Reach-et hiszen NEM FOGUNK GYŐZNI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az összes eddigi Halo-k jó oldala fog majd visszaköszönni. Ezerféle ölési taktika közül választhatunk majd. Vagy a fedezékek között próbálunk ellőni néhány értelmes lövést, vagy ha merészebb a természetünk akár RAMBO-zhatunk is, vagy ha ez még mindig nem lenne elég akkor egy járművel is az ellenség sorait elég erősen megtépázhatjuk.

Új fegyvereket is kézhez kapunk amik igen szépen tudnak tömeget pusztítani. Vannak olyan fegyverek melyeket a történet forgatagain át szerezhetünk meg, ezek nem csak fegyverek lehetnek, esetleg pajzsok is és egyéb kiegészítők. A legnagyobb élményt talán a jet-pack nyújtotta repülés jelenti. A levegőben akár széjjel darálhatjuk a megbúvó ellenfeleket, vagy csak a taktikai helyzetünket is változtathatjuk. Ez azonban nem csak az egyetlen "poénos" dolog a játékban. Van láthatatlanság is vagy esetleg hologramm, bár a sprint sem az utolsó, de akár ezek kombinációját is használhatjuk ami igen nevettető tud lenni. Ám nem mindegyik pályán élvezhetjük az új dolgok nyújtotta lehetőségeket, vagy épp csak párat egy pályán. A gép autómatikusan beadagolja a pályára jutó eszközöket.

Újabb említésre méltó dolog amit űrcsatának nevezhetünk. Igaz nem kap nagy szerepet a játékban, bár amekkora szerepe van annyira jó is. Nem kell tőle megijedni, mivel az irányítás kifogástalan. Én személy szerint elámultam attól, hogy végre valaki megvalósította azt, hogy a jármű irányítása egyszerű talán túlságosan is, persze ez nem probléma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beszéljünk kicsit a grafikáról. A mai grafikai elvárások az éles kép és a gyönyörű felbontás. A játék többé kevésbé meg fogja adni majd ezt a hatást. Az összkép gyönyörű, bár ha rendesen odafigyel az ember akkor azért talál pár nem túl szép és gyönyörű dolgot. Vannak olyan részek amikkel nemigazán foglalkoztak, ezek elnagyoltak lettek kissé.

Mivel már előbb említést tettem arról, hogy a játék egy akcióban gazdag bár borús hangulatú játék. Ehhez a játékmenethez zene is kell. A zenét kérem szépen nagyon eltalálták. Az adott helyhez illő zenét rakták mindenhová és egyszerűen mintha belecsöppent volna az ember a játékba néhány helyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem szeretnék túl sokat írni a játékról, mivel nem szeretném átadni az egészet. A végigvezetése a játéknak fantasztikus, pont ahogy azt egy utolsó résztől el is várhatjuk. Akinek tetszik vegye meg, mert MEGÉRI. Végtére itt egy kis ízelítő a játék kezdéséből:

A célunk pedig, hogy pótoljuk a Noble Team harcban elkeveredett hatodik kliensét. Szinte alig értjük mi is folyik köröttünk, próbáljuk feldolgozni az események sorozatát és hirtelen egy parancsot kapunk ami igen megnevettetett. Ami a következőképpen szól: A -->VISEGRÁDI<-- reléállomáson valami nagyon de nagyon nincs rendben. Méghozzá azért mert az odaküldött osztag tagjainak életjelenlétét a legkevésbé sem érzékeli senki. Ezért innen már le is szűrhetjük, hogy mi leszünk majd azok akiknek el kell menniük az eltűntek után.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ami tetszett:                                                   Ami nem tetszett:

-Grafika( igen jó grafika, szép összkép)               -A grafika bár jó de helyenként hiányos

-Hangok( a hangok csodálatosak)                      -Kicsit vesztett a színéből a játék

-Jó hangulat (egyik legjobb halo-s hangulat)       -Karakterek kidolgozása

-És persze a történet az tökéletes lett

-Jó irányítás

Végül is befejezésnek jó lett. Az is lehet, hogy nem ez lesz az utolsó Halo,de a Bungie-től biztos az utolsó. Nehéz lesz felülmúlni, gratulálok az eddigi Halo sorozathoz és köztük ehhez a részhez is, és köszönjük a sok munkát csodás lett!

 

SZERINTÜNK: 96%

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cube-heaven.blog.hu/api/trackback/id/tr322293545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása